Таємний ремонт причалу у Чорноморську за 74 мільйона: що нам обіцяє «прокладка» з офшорниками і голландцями?

Адміністрація Іллічівського морського порту 30 липня за результатами тендеру замовила ТОВ «Гідробуд Україна» реконструкцію гідротехнічної частини причалу №1 за 73,83 млн грн. Про це повідомляється у системі «Прозорро».До кінця 2019 року частково розберуть існуючу конструкцію причалу, реконструюють його з використанням шпунтових паль PSp700, влаштують внутрішньомайданчикові мережі електропостачання та зв’язку, а також виконають днопоглиблювальні роботи.

Загальний обсяг днопоглиблення з відвезенням ґрунту на 8,4 км складає 33 тис куб. м.

Ціну за кубометр неможливо вирахувати, бо невідомо, скільки припадає на ці роботи.

Підсумкові відомості ресурсів і кошториси не опубліковані, що не дозволяє порівняти ціни матеріалів, зокрема паль, із ринковими цінами на предмет можливого завищення.

Більше 20% будівельних робіт виконає ТОВ «Будівельна компанія «Промбудсервіс», а менше ніж по 20% вартості загальної вартості підряду отримають ДочП «Ван Оорд Україна» за днопоглиблення і ТОВ «Інія» за водолазні та промірні роботи.

Гарантійний строк становить десять років, а забезпечення виконання договору – 5%.

Передбачено аванс до 50% протягом десяти днів після отримання банківської гарантії.

На заробітну плату піде 1,01 млн грн., тобто 1,4% загальної вартості підряду. На прибуток відведено ще 0,5% – 349 тис грн. Ціна угоди на 0,8% нижча від очікуваної вартості закупівлі у 74,43 млн грн.

Столична «Гідробуд Україна» належить Олені Чарченко, керує ним Ігор Толстих.

Торік Миколаївський морпорт замовив їй будівництво причалу за 379,92 млн грн.

Головного субпідрядника «БК «Промбудсервіс» з Одещини записано на кіпрську «Френвер Файненс Лімітед» («Frenver Finance Limited»). Нині директором є Олексій Белосохов, а до того ним був Валерій Дробінко. Фірма вигравала у «Ростдорстрою» тендери Одеської міськради щодо капремонту Хаджибейського лиману.

Інший субпідрядник «Ван Оорд Україна» на чолі з Ігорем Тининикою належить компанії «Van Oord Dredging and Marine Contractors B.V.» (Нідерланди).

Дорожчим конкурентом було одеське ТОВ «Морбудпроект» Олександра Батькова та Володимира Дерев’янка, співзасновниками яких принаймні до 2015 року також були Олексій Боковіков і Світлана Зінов’єва.

Три фірми пропонували менше ніж на 1% нижчі ціни, проте їх відхилили. ТОВ «Гідро-Будсервіс» не підтвердило наявність залученого обладнання, не надало документи про освіту інженерно-технічного персоналу і свідоцтва на плавзасоби, проект договору, технічні вимоги тощо. ТОВ «Укрбудкомплект» не подало дозволи на небезпечні роботи,один з договорів про залучення обладнання та одне зі свідоцтв на плавзасоби, а також принесло невідповідні технічні вимоги. ТОВ «Дунайтранспроект» не надало свідоцтво субпідрядника, дозволи на автокрани, дипломи двох працівників та свідоцтва на плавзасоби, а також довідку про обладнання без реквізитів договору залучення.

«Дунайтранспроект» скаржився в АМКУ, що переможець теж ніби не підтвердив у повній мірі наявність обладнання і досвідчених працівників, але згодом відкликало скаргу.

Источник:    nashigroshi.org

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *