Укравтодор побоюється покарання за тендери?

      Комментарии к записи Укравтодор побоюється покарання за тендери? отключены

Служба автодоріг у Кіровоградській області скасувала 14 тендерів на поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 КропивницькийКривий РігЗапоріжжя , загальною вартістю 1,31 мільярда гривеньПро це повідомляється у системі «Прозоро».

Всі тендери були скасовані 8 квітня «у зв’язку  з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».

Згідно системи «Прозоро» під кожним тендером замовнику висунуто вимоги від семи компаній, щодо усунення правопорушень у тендерній документації. Половину з яких замовник виконувати відмовився.

Замовник відхилив вимоги учасників щодо конкретизації вимог та способів надання підтвердження кваліфікаційним критеріям щодо підприємств-учасників консорціуму; відмовився прибрати з тендерної документації конкретні характеристики машин і механізмів, які повинні бути наявні в учасника; відмовився продовжувати строки подачі тендерної пропозиції у зв’язку з тим, що через закриті кордони через епідемію коронавірусу іноземні компанії не можуть потрапити на територію країни, аби виконати підготовчі роботи та інше.

Компанія «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» подала скарги до Антимонопольного комітету на невідповідність тендерної документації закону.

Зокрема, фірма скаржилась на вимогу щодо підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання робіт, а саме інженера з охорони праці та безпеки руху. Згідно скарги, професії та посади як інженер з охорони праці та безпеки руху у Національному класифікаторі України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» відсутня, тож учасник не може підтвердити наявність такої людини.

Також у тендерній документації містились посилання на конкретні характеристики машин та механізмів, які є дискримінаційними та унеможливлювали участь скаржника у процедурі закупівлі. До прикладу, згідно вимог учасник повинен зазначити наявність «Тракторів на пневмоколiсному ходу, потужнiсть 59 кВт [80 к.с.]». Скаржник зазначає, що у нього наявне відповідне обладнання, але потужність двигуна має 60 кВт. Наявна техніка в учасника  є більш потужною, по технічних характеристикам ніж передбачено замовником, але не відповідає вимогам тендерної документації  та не дає можливість компанії  взяти участь у процедурі закупівлі.

Чому Служба автомобільних доріг скасувала всі 14 тендерів замість того, щоб внести зміни до тендерної документації, не відомо.

по материалам:  nashigroshi.org